홍보자료2017. 4. 30. 09:31
귀농귀촌 정보를 검색해보세요!

반응형

현장체험 탐구학습이란?

 

활동을 통해서 배우는 학습에는

장소가 따로 없다!

 

체험학습에 대해 말하기 전에 지금 우리들의 학교 생활 모습을 생각해 보자. 우리들의 교실은 친구간에도 지나치게 경쟁하고 갈수록 이기적인 모습을 보인다. 하지만 학교는 그 어떤 곳보다도 공동체 의식을 가져야 하는 곳이다. 체험학습은 더불어 함께하는 학교 공간을, 그리고 그 속에서 공동체 의식을 배우는 데 그 목적이 있다.

 

활동을 통해서 배우는 것

 

체험학습이란 국어 사전에는 학생이 주관으로 직접적으로 보고, 생생한 의식을 통한 학습활동으로 정의해 두었다. 전문적인 의견으로는 교과서 중심의 주입식 교육을 벗어나 실험, 관찰, 조사, 수집, 현장 견학 및 답사, 근로, 노작, 만남, 미적 체험 등의 직접적인 경험이나 온몸을 통하여 직접적으로 체득케 하는 폭넓은 학습이라고 정의하고 있다. 이는 한 마디로 활동을 통해서 배우는 것(learning by doing)’ 이다.

결국 체험학습이란 학교 교과 교육에서 이루어지는 관찰, 조사, 수집, 실습, 실험, 노작, 토론, 견학, 탐방, 수련, 봉사, 환경보호 등의 활동을 통해 직접 경험으로 획득되는 학습 모두를 말한다. 즉 교실에서 이뤄지는 교과서 위주의 추상적 지식 학습에서 벗어나 현장에서 직접 체험하여 구체적경험적, 지식을 통해 살아있는 학습이 되게 하는 것을 말한다.

 

 

학교 내 학교 밖 체험학습

 체험학습 (현장체험학습)

 

간접 체험학습

(인터넷 학습장)

 

체험학습의 종류는?

 

체험학습은 학교 내 체험학습, 학교 밖 체험학습(현장체험학습), 그리고 간접체험학습 3가지로 나누어 볼 수 있다. 이를 표로 나타내면 위의 그림과 같다.

학교 내 체험학습은 교실과 교내에 조성된 체험학습장을 이용하는 것으로 곡식, 채소, 우리 꽃, 수중 동식물, 응달 식물, 국화, 덩굴 식물 등의 재배를 통한 체험학습 및 과학실험, 가사실습, 라디오 조립, 조사, 관찰 등 모든 체험활동을 말한다.

학교 밖 체험학습(현장체험학습)은 학교 밖의 체험학습장을 활용하는 학습으로 자매학교 방문, 교육 관련 기관 방문, 유적지 탐방, 친인척 기거, 친구집 방문, 부모님 일터 방문, 가족체험 등이 이에 속한다.

간접 체험학습(인터넷 체험학습)정보의 바다라고 하는 인터넷 가상공간, 즉 인터넷 체험학습장을 활용하여 학습자료를 검색하여 찾아내고 박물관, 도서관, 산업체 등을 방문하고 필요한 자료를 얻어내고 배우는 학습을 말한다.

3가지 체험학습 중 우리가 중점적으로 알아보아야 하고 또 가장 중요한 체험학습은 학교 밖 체험학습인 현장체험학습이라 할 수 있다.

 

학교 밖 체험학습이 중요한 때

 

현장체험학습이란 가정과 학교의 교육계획에 의하여 여러 지역(도시농촌어촌산촌)의 자연과 사회 현장에서 의도적으로 이루어지는 견학탐방탐구노작수련봉사 등 다양한 신체적정신적 활동을 통하여 체득되는 학습을 의미한다.

그러면 이제 현장체험학습이 왜 중요한지로 5가지 정리해 본다.

첫째, 현장체험학습은 집단의 구성원으로서 올바른 의식과 생활태도를 기르는 기회를 제공하는 행사활동이며 종합적, 집단적, 실천적 교육활동이다. 즉 현장체험학습활동은 학습의 장을 현장으로 옮겨 관찰, 조사하는 활동으로 현장의 자연과 문화에 접촉하게 함으로써 교실에서 익힌 학습을 보다 폭넓고 깊이 있는 학습으로 보안, 발전시킨다.

둘째. 7차 교육과정에서는 실천 중심의 다양한 체험활동을 강조하고 있어, 앞으로의 학교 교육에서는 학생 개개인의 개성과 창의성을 계발하고, 현실적인 생활력을 길러줄 수 있는 현장체험학습활동이 중요한 학습 방법으로 자리 매김할 것이기 때문이다.

셋째. 생활주변의 사실과 현상에 대하여 관심을 가질 수 있는 현장체험학습은 상상력, 창의력, 탐구력, 민주 시민 자질 함양에 무엇보다도 중요하게 작용하기 때문이다.

넷째, 시험점수에 얽매어 교실 내에서 날로 경쟁이 치열해지고 이기주의가 만연한 학교 현장을 공동체 의식을 키워 더불어 함께 하는 공간으로 만들기 위해 체험 중심의 인성교육을 강조하고 있기 때문이다.

다섯째, 현장체험학습활동은 자연과 문화 현상에 대해 관심과 흥미를 가지고 자주적으로 학습하려는 의욕을 불러일으킬 수 있으며, 집단 행동의 훈련과 협력적 태도를 육성할 수 있기 때문이다.

 

현장체험학습의 유형

 

일반적으로 현장체험학습의 유형은 분류하는 방법에 따라 여러 가지가 나올 수 있다. 여기에서는 다음과 같이 9가지로 정리해 볼 수 있다.

(1) 관찰조사학습 야외 현장학습, 식물, 동물, 지층, 자연현상, 계절의 변화, 일기예보, 상품 아이디어 등

(2) 견학(탐방학습) 유적지, 공장, 공공기관, 종합운동장, 박물관, 전시관, 박람회, 문학기행, 생가, 행사장 등

(3) 노작학습 만들기, 꾸미기, 요리실습, 목공, 찰흙, 밥 짓기 등

(4) 체육활동 운동회, 민속놀이, 레크레이션 등

(5) 봉사활동 자연보호, 위문활동(양로원, 노인정, 고아원 등)

(6) 수련활동 야영, 걷기대회, 등산 등

(7) 재배사육활동 식물재배, 동물 기르기, 새 기르기 수경재배, 콩나물 키우기, 채소 가꾸기, 금붕어 기르기, 꽃밭 가꾸기 등

(8) 놀이학습 역할놀이, 수놀이, 연극 등

(9) 가정 행사활동 친척집 방문, 각종 제사, 성묘벌초, 산소 이장, 약혼, 결혼식, 회갑연, 문상, 장례식 등 경조사 참여

 

 

현장체험학습의 기대효과

 

첫째, 교실에서 학습한 것을 직접 접할 수 있으며 경우에 따라서는 실천할수 있는 기회를 제공해 준다. 활자나 구두설명에 의한 학습에서는 도저히 불가능한 감각적인 사물의 포착이 가능하고 들판의 향기, 산 속의 버섯 채취, 모심기 등 직접 보고 냄새 맡고, 만져보고 실행해 볼 수 있는 것은 현장학습이 아니고서는 경험할 수 없는 활동이다.

둘째, 현장학습을 통하여 습득된 사회 기능이나 학습 기능을 밑바탕으로 하여 교실 수업 내용의 이해를 심화확대할 수 있다.

셋째, 사고력을 조장하여 연구심, 탐구심, 지적 호기심 등을 키울 수 있다.

넷째, 사회인의 행동 양식을 습득, 평가할 수 있는 기회를 통하여 자신의 사회적 행동 양식을 세련되게 할 수 있다.

다섯째, 환경에 대한 통찰을 깊게 하며, 새로운 의미를 파악하고 부여하는 방식을 학습할 수 있다.

여섯째, 공동으로 계획하며, 실행하고, 평가하는 활동을 통하여 교육의 과정을 풍부히 할 수 있다.

일곱째, 학교에서 학습한 내용 중 불확실한 것, 잘못된 지식을 확인, 수정할 수 있는 기회를 제공한다. 여덟째, 교실 수업의 분위기를 바꾸고 다양화함으로써 교실 수업 분위기의 단조로움을 해소시켜 학습자들로 하여금 학교생활과 수업에 대하여 보다 적극적인 태도와 행동을 갖게 할 수 있다.


Felt erfaring er at udforske læring?

 

At lære at lære gennem aktiviteter,

Der er et sted fra hinanden!

 

Lad os nu tænke over vores skole udseende før du taler om lærerig oplevelse. Vores klasseværelse er for meget konkurrence selv mellem venner, synes det i stigende grad ser egoistisk. Men skolen er et sted at have en følelse af fællesskab, end noget andet sted. Erfaringsbaseret læring, er det et formål med skolerne sammen, med plads, og for at lære en følelse af fællesskab i det.

 

Læring gennem aktiviteter

 

Hvad er erfaringsbaseret læring ordbog indeholder 'studerende direkte rapporteres til organisering læringsaktiviteter gennem en levende bevidsthed' placeret til at definere. Ekspertudtalelse 'ud af proppe uddannelse lærebøger centreret eksperimenter, observationer, undersøgelser, indsamle, ekskursioner og besøg, arbejdskraft, besværlig, møde, en bred vifte af at lære, at Kain direkte erhverve som gennem direkte erfaring eller organ som æstetisk oplevelse Det er blevet defineret som " Dette er "læring gennem aktiviteter (learning by doing) 'som et ord.

Til sidst erfaringsbaseret læring betyder både læring erhvervet af observation, undersøgelse, indsamling, lab, eksperiment, besværlige, diskussioner, ekskursioner, besøg, direkte erfaring gennem aktiviteter som uddannelse, service, miljøbeskyttelse, uddannelse foregår i skoleforløbet. Det betyder, at ud af den abstrakte viden om lærebogen baseret læring i klasseværelset går hånd erfaring på området præsenteres i detaljer. Empirisk lever læring gennem viden.

 

 

Min skole campus erfaringsbaseret læring

 Erfaringsbaseret læring (ekskursioner)

 

Indirekte erfaring læring

(Internet learning center)

 

Kind of lærerig oplevelse?

 

Erfaringsbaseret læring kan opdeles i min erfaring at lære uden for skolerejser skole (ekskursioner), og indirekte læringsoplevelse tre. Dette repræsenterer en tabel som vist ovenfor.

Erfaring med erfaringslæring skole, der bruger en erfaringsbaseret læring center sammensætning i klasseværelset og på campus gennem dyrkning af sådanne afgrøder, grøntsager, vores blomster, akvatiske dyr og planter, skygge planter, krysantemum, vækstform og videnskabelige eksperimenter, husholdning praksis, Radio Assembly, Det betyder, at alle aktiviteter som forskning, observation.

Out-of-skole lærerig oplevelse (ekskursioner), besøge en søster skole for at lære at drage fordel af de erfaringer uden for skolen projektmapper, uddannelsesinstitutioner, besøg, historiske besøg, pårørende Giger, en vens hus for at besøge mine forældre arbejder, besøge familie oplevelse, etc. Dette tilhører.

Indirekte erfaringsbaseret læring (internet lærerig oplevelse) er "hav af oplysninger", at internettet virtuelle rum, det vil sige at lære at finde og søge efter undervisningsmaterialer udnytte internet oplevelse læringscenter ud for at besøge museer, biblioteker, industri etc., og opnåede de nødvendige materialer til at lære Han siger.

Tre lærerig oplevelse, vi skal lære at fokusere, og en anden af ​​de vigtigste læring erfaringer kan betegnes som en læreproces ekskursioner uden for skolen oplevelse.

 

Når den out-of-skole lærerig oplevelse vigtig

 

Ekskursioner er udflugter med vilje er gjort af naturlige og sociale scene, mange områder ved uddannelsesplanen af ​​hjem og skole (by landdistrikter. Fiskeri. Mountain Village). Udforskning forskellige fysiske, såsom udforske. Omstændelig. Træning. Tjeneste. Den mentale aktivitet det refererer til undersøgelsen, som er mestrer igennem.

Og nu ser at arrangere fem slags på stedet erfaringsbaseret læring, hvorfor det er vigtigt.

Først på stedet erfaringsbaseret læring aktiviteter og arrangementer er omfattende, kollektive og praktiske pædagogiske aktiviteter, der giver en mulighed for at øge bevidstheden og korrekt liv holdning som et medlem af gruppen. Det praktiske erfaringer aktivitet forårsager sikkerhed, udvikling af læring ved at komme i kontakt med et bredt felt af aktivitet flyttet for at undersøge området for læring med feltobservationer, natur og kultur end bredden af ​​den lært i klasseværelset læring i dybden.

Anden. 7. nationale læseplan derinde for at understrege de mange forskellige aktiviteter i praksis centrum, vil skolen i fremtiden blive en udvikling af den enkelte studerendes personlighed og kreativitet, og on-site eksperimentalt læringsaktiviteter er vigtige at lære at gilreojul realistisk vitalitet er fordi.

Tredje. Ekskursioner, der kan være af interesse i forhold til de faktiske forhold og fænomener i livet omkring er, fordi det er ekstremt vigtigt at handle på fantasi, kreativitet, undersøgelse i demokratisk medborgerskab kvaliteter dyrke.

For det fjerde, fordi eolmaeeo prøveresultater blevet stadig mere konkurrencedygtige i klasseværelset, understreger de erfaringer, som menneskeheden uddannelsescenter at gøre skolerne egoisme er grasserende, sammen med en plads til at skabe en følelse af fællesskab.

Femte, ekskursioner og aktiviteter, fordi det kan provokere ønske om at få den opmærksomhed og interesse i at lære om den naturlige og kulturelle fænomen uafhængigt, fremme uddannelsen af ​​kollektiv handling og samarbejdsvillig holdning.

 

Type af ekskursioner

 

Generelt kan den type ekskursioner kommer en række forskellige måder, afhængigt af klassificeringen. Her kan du se samlet i ni, som følger:

(1) observeret undersøge læring udendørs ekskursioner, vegetation, ændringer i dyr, geologiske, natur, årstider, vejrudsigter, produkter og ideer

(2) ture (studietur) sites, fabrikker, offentlige institutioner, stadion, museer, gallerier, udstillinger, litterære rejsebeskrivelse, fødested, spillesteder, osv

(3) Oprettelse af en møjsommelig læring, udsmykning, madlavning lab, træværk, ler, ris, etc. bygning

(4) Sport og sportslige aktiviteter, folkemusik spil, rekreation, etc.

(5) Frivillig naturbeskyttelse, underholdende aktiviteter (plejehjem, Roh Injeong, børnehjem mv)

(6) Træningslejr, Strides, vandreture, etc.

(7) dyrkning. Planter avl aktiviteter dyrkning, dyr hæve, hæve nye hydroponics, dyrke spirer, grøntsager, udendørs, hæve guldfisk, blomst felt Havearbejde mv

(8), hvilken rolle spiller læringsspil, du kan spille, teater, osv

(9) Forside Events Aktiviteter pårørende at besøge, deltage i forskellige familiebegivenheder såsom præster, Den Hellige Gravs. Beolcho ilt kapitel, engagement, bryllup, hoegapyeon, medfølelse, begravelse

 

 

Fordele ved on-site lærerig oplevelse

 

For det første kan det få direkte adgang til læring i klasseværelset og i nogle tilfælde, giver en mulighed hvor du kan øve. Bogtryk i at lære af eller verbal beskrivelse kan næppe umuligt at fange de sanselige ting og ansvarlig rapportering direkte Duften af ​​en Mark aroma, syre i champignon høst, ris-omplantning, kan det ses at praktisere ved tryk kan ikke føle nogen men Field Trip aktiviteterne.

For det andet kan et samfund funktion og læring dygtighed erhvervelse gennem et feltstudie som grundlag for at uddybe. Forstørrelse forståelsen af ​​indholdet klasseværelse.

For det tredje, at fremme tænkning kan udvikle et forsknings kerne, nysgerrighed, intellektuel nysgerrighed, og lignende.

For det fjerde, lære opførsel medlemmer af samfundet, kan det være gennem mulighed for at evaluere stilfuldt deres sociale adfærd.

Femte og dyb indsigt i miljøet, kan lære at identificere og give det en ny betydning.

Sjette, for i fællesskab at planen kan udføres, og berige processen med uddannelse gennem aktiviteter denne vurdering.

Syvende, usikker på, hvad du vil lære i skolen og giver en mulighed for at se, ændre forkert viden. Ottende, kan skærmen ændres af atmosfæren i klasseværelset variere lindre monotoni klasseværelset atmosfæren for at aktivere eleverne til at have en mere aggressiv holdning og handlinger mod skolen og klasseværelset.


waayo-aragnimo Field waa inay sahamiyaan waxbarashada?

 

Barashada si ay u bartaan iyada oo hawlaha,

Waxaa jira meel gooni!

 

Haddaba aynu u malaynaysaa ku saabsan fiirin dugsiga ka hor hadlayay ku saabsan waxbarashada. Our fasalka waa tartan aad u badan tan iyo inta u dhaxaysa saaxiibo, waxay u muuqataa si isa soo taraysa u eeg, hadayana jirin. Laakiin dugsigu yahay meel ay ku leeyihiin dareen bulsho badan meel kasta oo kale. khibrado waxbarasho, waa shay ka mid ah dugsiyada ku wada, iyada oo meel, iyo in ay bartaan dareen bulsho ku jira.

 

Barashada iyada oo hawlaha

 

waa qaamuus waxbarashada khibrada Maxaa ku jira "ardayda si toos ah la sheegay in abaabulka howlaha waxbarashada miyir a cad 'kaalinta in la qeexo. opinion Expert 'out of dembeysa buugta waxbarashada xuddun tijaabo, indhaynta, sahan, ururiyaan, safarada iyo booqashada, shaqada, caadi ah, kulan, tiro balaadhan oo ah barashada in Qaabiil si toos ah u bartaan sida iyada oo khibrad toos ah ama jirka sida aragnimada bilicsanaanta Waxa waxa lagu qeexaa " Tani waa "barashada hawlaha (waxbarashada adigoo samaynaya) 'hadalka ah.

Ugu dambayntii waxbarashada khibrada loola jeedaa labada waxbarasho heleen in ayadoo la eegayo, baaritaanka, ururinta, shaybaar, tijaabo, caadi ah, wada hadal, safaro dibadeed, booqashada, khibrad toos ah iyada oo loo marayo waxqabadyo sida tababarka, adeegga, ilaalinta deegaanka, waxbarashada meel manhajka dugsiga. Taasi micnaheedu waa in ka mid ah aqoonta la taaban karin waxbarashada buugga ku salaysan fasalka tagaa aragnimo gacanta oo duurka ku soo bandhigo si faahfaahsan. Siman, ku nool yihiin barashada aqoonta.

 

 

My waxbarashada khibrada campus dugsiga

 Experiential Learning (safarada)

 

waayo-aragnimo waxbarasho aan toos ahayn

(Xarunta waxbarashada Internet)

 

Nooca waayo-aragnimo waxbarasho?

 

waxbarashada khibrada in aan waayo-aragnimo ka baxsan dugsiga safarrada waxbarashada (safarada), iyo barashada dadban aragnimo saddex barashada loo qaybin karaa. Tani waxay ka dhigan tahay miis sida kor ku qoran.

Experience dugsiga waxbarashada khibrada ku isticmaala an khibrad Halabuurka xarunta waxbarashada fasalka iyo xerada dhex beerista dalagyada sida, khudaarta, ubaxa our, xayawaanka biyaha iyo dhirta, dhirta hooska, chrysanthemums, tababarka canabka ah, iyo tijaabooyinka sayniska, dhaqanka shaqo guri, Golaha Radio, Waxaa loola jeedaa dhamaan hawlaha sida cilmi-baarista, daawashada.

Out-of-dugsiga barashada waayo-aragnimo (safarada), booqo dugsiga gabadh walaashiis ah oo si ay u bartaan in ay ka faa'iidaystaan ​​waayo-aragnimo oo ka baxsan buugaagta dugsiga, goobaha waxbarashada, booqo, booqasho taariikhi ah, qaraabada Giger, guriga saaxiib ee ay soo booqdaan waalidiinta aan shaqayn, booqo aragnimo qoyska, iwm waxaa iska leh.

Tooska ahayn ee khibrad barasho (waayo-aragnimo waxbarasho internet) waa "badda macluumaadka" in meel bannaan oo Internet dalwaddii, in uu yahay, barashada si aad u hesho oo raadi alaabta isticmaalka aragnimo internet xarunta barashada baxay si ay u booqdaan matxafyada, maktabadaha, warshadaha, iwm barashada, iyo helaa qalabka lagama maarmaanka ah si ay u bartaan Waxa uu sheegay.

Saddex-aragnimo waxbarasho waa in aynu ka baran in ay diiradda saaraan, oo mid kale oo ka mid ah waayo-aragnimada waxbarasho ee ugu muhiimsan waa in loo gudbiyaa sida safarada waxbarashada ka baxsan dugsiga.

 

Marka waxbarashada out-of-dugsiga muhiim ah

 

safarada Field waa dalxiisyada si ula kac ah ka dhigay goobta dabiiciga ah iyo bulshada, meelo badan oo qorshaha waxbarasho ee guriga iyo dugsiga (Kalluumaysiga meelaha miyiga ah magaalada. Mountain Village.). Sahaminta kala duwan jirka, sida sahamin. caadi Tababarka.. Service. Waxqabadka maskaxda waxaa loola jeedaa in ay daraasadda, kaas oo la baasana marayo.

Oo hadda fiiri si aad u sameysato shan nooc oo khibrad on-site barashada sababta ay muhiim.

First, on-site hawlaha waxbarashada khibrada iyo dhacdooyinka waa dhamaystiran, si wadajir ah oo wax ku ool ah hawlaha waxbarasho in ay bixiyaan fursad lagu kor loogu qaado wacyiga iyo habdhaqanka nolosha saxda ah sida xubin ka mid ah kooxda. Taasi waayo-aragnimo hawlaha beerta sababa ammaanka, horumarinta waxbarashada iyada oo la samaynaayo xiriir la beer balaadhan oo ah waxqabad guurtay si ay u baaraan berrinkii barashada la indhaynta beerta, dabeecadda iyo dhaqanka ka badan width ah ee wax bartay ee waxbarashada fasalka dhexdiisa lagu hafiyo.

Second. Manhajka Qaranka 7-dii in ay jiraan in ay xoogga saaraan kala duwan ee Waxqabadka xarunta dhaqanka, dugsiga ee mustaqbalka uu noqon doonaa horumarinta ah shakhsiyadda arday kasta iyo hal-abuur, iyo on-site hawlaha waxbarashada khibrada waa muhiim barashada sida loo gilreojul koboca macquul ah waxaa ugu wacan.

Saddexaad. safarada noqon kara oo xiiso leh marka la eego xaqiiqooyinka iyo ifafaale nolosha ku wareegsan waa sababtoo ah waa mid aad u muhiim ah inay wax ka qabtaan on male, hal-abuurka, baaritaan ee dhalashada dimuqraadi ah tayada baaqbaaq.

Tan afraad, maxaa yeelay, dhibcaha imtixaanka eolmaeeo si isa soo taraysa ee tartan rasmi ah ee fasalka, oo xoogga aragnimada xarunta waxbarashada aadanaha si ay u sameeyaan dugsiyada anaanimada waa baahsan, oo ay la socdaan meel si loo kordhiyo dareen bulsho.

Fifth, safaro dibadeed iyo hawlaha maxaa yeelay waxa ay ka cadhaysiiyaan kartaa doonayaan in dareenka iyo xiisaha barashada ku saabsan arrin dabiici ah iyo dhaqanka madax bannaan, si ay u kobciso tababarka tallaabo wadajir ah oo dabeecad iskaashi.

 

Nooca safarada

 

Guud ahaan, nooca safarada iman karaan siyaabo kala duwan iyadoo ku xiran kala soocidda. Halkan waxaad ku aragtaa ururin karin in sagaal, sida soo socota:

(1) arkay baaraan waxbarashada safarada dibada beerta, daaqsinka, isbeddel ah ee xayawaanka, dhulka, dabeecadda, xilli, saadaasha hawada, alaabta iyo fikrado

(2) safarada (Safar) goobood, warshadaha, hay'adaha dawladda, Stadium, matxafyada, galleries, bandhigyo, suugaanta travelogue, ku dhashay, goobaha, iwm

(3) Abuuritaanka waxbarasho caadi ah, qurxinta, shaybaar lagu karsado, birta, dhoobo, bariiska, iwm dhismaha

(4) Sports iyo hawlaha ciyaaraha fudud, kulan qoom, madadaalada, iwm

(5) ilaalinta dabiicadda Voluntary, hawlo madadaalo (guryaha waayeelka, Roh Injeong, agoonta, iwm)

(6) xerada Tababarka, guulo, socodka, iwm

(7) beerashada. Geedaha afgembi hawlaha beerashada, ururinta xoolaha, kor hydroponics cusub, koraan sprouts, khudaarta, dibadda, kor kalluun dehabi, beerta ubaxa beerta iwm

(8) doorka ciyaaraa kulan waxbarasho, waxaad ka ciyaari kartaa, tiyaatarka, iwm

(9) Events Home Hawlaha qaraabada in ay soo booqdaan, ka qayb dhacdooyinka kala duwan ee qoyska sida wadaaddadii, Quduuska Beolcho Sepulchre. Cutubka oxygen, hawlgelinta, arooska, hoegapyeon, tacsi, aaska

 

 

Faa'iidooyinka waayo-aragnimo waxbarasho on-site

 

First, waxaa si toos ah u heli karaan in ay waxbarashada fasalka iyo, mararka qaarkood, ku siinayaa fursad ay meesha aad ku tababaran kartaa. Letterpress in ay ama sharaxaad hadal barashada kartaa si dhib leh wax aan macquul aheyn in lagu soo qabto waxyaalaha sensuous iyo warbixinta mas'uul ka si toos ah carfa caraf udgoon beer, acid ee goosashada likaha, bariis-transplanting, waxa loo arki karaa barbarta ee la taabto ma dareemi karaan wixii laakiin Trip Field ah hawlaha.

Second, shaqada bulshada iyo barashada afku xirfad dhex waxbarasho beer saldhig si qoto. Ballaadhi kartaa fahamka ee content fasalka.

Saddexaad, si kor loogu qaado fikirka horumarin karaan core cilmi, aqoon korodhsiga, aqoon korodhsiga caqliga ah, iyo wixii la mid ah.

Tan afraad, bartaan dhaqanka xubno ka mid ah bulshada, waxay noqon kartaa iyada oo fursad u helay in stylishly qiimeeyo dhaqankooda bulshada.

Fifth, iyo aragti qoto dheer galay deegaanka, waxa ay baran karaan sida ay u aqoonsadaan oo ay u siiyaan macne cusub.

Sixth, si ay si wadajir ah qorshe la dili karo, oo ay kobciso hannaanka waxbarashada iyada oo hawlaha qiimaynta.

Toddobaad, hubin waxa aad baran doontaa in dugsiyada iyo bixisaa fursad si aad u eegto, wax ka beddelo aqoonta aan sax ahayn. Siddeedaad, shaashadda la bedeli karaa by jawiga fasalka kala duwan caawin daalka ee jawiga fasalka si ay awood bartayaasha in ay aragti dheeraad ah oo dagaal badan iyo falalka ka dhanka ah dugsiga iyo fasalka.


現場体験の探求学習とは?

 

活動を通じて学ぶ学習に

場所が別にない!

 

体験学習について話す前に、今、私たちの学校生活の様子を考えてみよう。私たちの教室は、友人の間でも、過度に競争してますます利己的な姿を見せる。しかし、学校はどんなところよりも共同体意識を持たなければならないところである。体験学習は、加えて一緒に学校のスペースを、そしてその中で共同体意識を学ぶために、その目的がある。

 

活動を通じて学ぶこと

 

体験学習と国語辞典には「学生が主管で直接見て、鮮やかな意識を通した学習活動」と定義しておいた。専門的な意見としては、「教科書中心の詰め込み教育を脱し実験、観察、調査、収集、現場見学や視察、労働、労作、出会い、美的体験などの直接的な経験や全身を通して直接体得させる幅広い学習」と定義している。これは一言で「活動を通じて学ぶこと(learning by doing)」である。

結局、体験学習と学校教科教育で行われる観察、調査、収集、実習、実験、労作、ディスカッション、見学、探訪、スイレン、奉仕、環境保護などの活動を介して直接経験で獲得された学習の両方をいう。つまり、教室で行われる教科書中心の抽象知識学習から抜け出し、現場で直接体験して具体的に。経験、知識を介して生きている学習になるようにすることをいう。

 

 

学校内の学校の外の体験学習

 体験学習(現場体験学習)

 

間接体験学習

(インターネット学習場)

 

体験学習の種類は?

 

体験学習は、学校内の体験学習、学校外の体験学習(現場体験学習)と、間接的体験学習の3つに分けて見ることができる。これ票示す上の図の通りです。

学校内体験学習は、教室や校内に造成された体験学習場を利用することで、穀物、野菜、私たちの花、水中動植物、日陰植物、菊、つる植物などの栽培を通した体験学習や科学実験、歌詞実習、ラジオの組み立て、調査、観察など、すべての体験活動をいう。

学校外体験学習(現場体験学習)は、学校の外の体験学習場を活用する学習に姉妹校訪問、教育関連機関訪問、遺跡探訪、親戚起居、友人の家を訪問、両親職場訪問、家族の体験などがこれに属する。

間接体験学習(インターネット体験学習)は、「情報の海」と呼ばれるインターネットの仮想空間、すなわちインターネット体験学習場を活用して、学習教材を検索して見つけ博物館、図書館、産業などを訪問し、必要な資料を得て学ぶ学習をいう。

この3つの体験学習の私たちが重点的に調べなければなら、また最も重要な体験学習は、学校の外の体験学習の現場体験学習とすることができる。

 

学校外体験学習が重要なとき

 

現場体験学習とは、「家庭と学校の教育計画によっていくつかの地域(都市農村。漁村。山村)の自然と社会の現場で意図的に行われる見学。探訪。探る。労作。修練奉仕など、様々な身体的、精神的な活動をを通じて体得されている学習」を意味する。

その後、今の現場体験学習がなぜ重要なのか5つまとめてみる。

まず、現場体験学習は、集団のメンバーとして適切な意識と生活態度を養う機会を提供するイベント活動であり、総合的、集団的、実践的教育活動である。つまり現場体験学習活動は、学習の場を現場に移し観察、調査する活動で現場の自然と文化に接触するようにすることで、教室で身につけた学習をより幅広く深い学習にセキュリティ、発展させる。

第二。第7次教育課程では、実践中心の様々な体験活動を強調しており、今後の学校教育では、学生一人一人の個性と創造性を啓発し、現実的な生命力を意志で抵抗することができる現場体験学習活動が重要な学習方法で位置づけられるからだ。

第三。生活周辺の事実や現象について興味を持つことができる現場体験学習は、想像力、創造性、探求力、民主市民の資質育成に何よりも重要に作用するからである。

第四に、テストの点数にオルメオ教室内で日増しに競争が激しくなって利己主義が蔓延学校現場を共同体意識を育て加えて空間的にするために体験中心の人格教育を強調しているからである。

第五に、現場体験学習活動は、自然と文化現象についての関心と興味を持って自主的に学習しようとする意欲を呼び起こすことができ、集団行動の訓練と協力的な態度を育成することができるからである。

 

現場体験学習のタイプ

 

一般的に、現場体験学習のタイプは分類する方法に応じて、さまざまな方法が出てくることができる。ここでは、次のように9つにまとめて見ることができる。

(1)観察します。調べ学習アウトドアシーン学習、植物、動物、地層、自然現象、季節の変化、天気予報、商品アイデアなど

(2)見学(探訪学習)遺跡、工場、公共機関、総合運動場、博物館、展示館、博覧会、文学紀行、生家、会場など

(3)労作学習作り、飾る、料理実習、木工、粘土、炊飯など

(4)スポーツ活動運動会、民俗遊び、レクリエーションなど

(5)ボランティア活動、自然保護、慰問活動(老人ホーム、老人ホーム、孤児院など)

(6)修練活動キャンプ、ウォーキング大会、登山など

(7)栽培。飼育活動植物栽培、動物育てる、新しい育てる水耕栽培、もやし育てる、野菜づくり、金魚飼い、花畑づくりなど

(8)遊び学習ロールプレイ、数遊び、演劇など

(9)家庭の行事活動親戚の家訪問、各種祭祀、墓参り。草刈り機、酸素村長、婚約、結婚式、還暦祝い、弔問、葬儀など慶弔参加

 

 

現場体験学習の期待効果

 

まず、教室で学習したことを直接接することができ、場合によっては、実践することができる機会を提供してくれる。活字や口頭説明による学習では、到底不可能な感覚的なものの捕捉が可能で野原の香り、山の中のキノコ採取、田植えなど直接見かぎ、触って実行して見ることができるのは、現場学習ではなくては経験できない活動である。

第二に、現場学習を通して習得された社会機能や学習機能を根底にして教室での授業内容の理解を深めました。拡大することができる。

第三に、思考力を助長し、研究心、探究心、知的好奇心を育てることができる。

第四に、社会人の行動様式を習得、評価する機会を通じ、自分の社会的行動様式をおしゃれにすることができる。

第五に、環境への洞察を深めており、新たな意味を把握して付与する方法を学習することができる。

第六に、共同で計画し、実行し、評価する活動を通して、教育の過程を豊かすることができる。

第七、学校で学習した内容の中で不確実なこと、誤った知識をチェックし、修正する機会を提供する。第八、教室での授業の雰囲気を変えて多様化することにより、教室での授業の雰囲気の単調さを解消させて学習者にとって、学校生活や授業について、より積極的な態度や行動を持たせることができる。

Genba taiken no tankyū gakushū to wa?   Katsudō o tsūjite manabu gakushū ni basho ga betsuni nai!   Taiken gakushū ni tsuite hanasu mae ni, ima, watashitachi no gakkō seikatsu no yōsu o kangaete miyou. Watashitachi no kyōshitsu wa, yūjin no ma demo, kado ni kyōsō shite masumasu riko-tekina sugata o miseru. Shikashi, gakkō wa don'na tokoro yori mo kyōdōtai ishiki o motanakereba naranai tokorodearu. Taiken gakushū wa, kuwaete issho ni gakkō no supēsu o, soshite sono Chū de kyōdōtai ishiki o manabu tame ni, sono mokuteki ga aru.   Katsudō o tsūjite manabu koto   taiken gakushū to kokugoshiten ni wa `gakusei ga shukan de chokusetsu mite, azayakana ishiki o tōshita gakushū katsudō' to teigi shite oita. Senmon-tekina iken to shite wa,`kyōkasho chūshin no tsumekomi kyōiku o dasshi jikken, kansatsu, chōsa, shūshū, genba kengaku ya shisatsu, rōdō, rōsaku, deai, biteki taiken nado no chokusetsutekina keiken ya zenshin o tōshite chokusetsu taitoku sa seru habahiroi gakushū' to teigi shite iru. Kore wa hitokoto de `katsudō o tsūjite manabu koto (learning by do~ūingu)'dearu. Kekkyoku, taiken gakushū to gakkō kyōka kyōiku de okonawa reru kansatsu, chōsa, shūshū, jisshū, jikken, rōsaku, disukasshon, kengaku, tanbō, suiren, hōshi, kankyō hogo nado no katsudō o kaishite chokusetsu keiken de kakutoku sa reta gakushū no ryōhō o iu. Tsumari, kyōshitsu de okonawa reru kyōkasho chūshin no chūshō chishiki gakushū kara nukedashi, genba de chokusetsu taiken shite gutaitekini. Keiken, chishiki o kaishite ikite iru gakushū ni naru yō ni suru koto o iu.     Gakkō-nai no gakkō no soto no taiken gakushū   taiken gakushū (genba taiken gakushū)   kansetsu taiken gakushū (intānetto gakushū-ba)   taiken gakushū no shurui wa?   Taiken gakushū wa, gakkō-nai no taiken gakushū, gakkō-gai no taiken gakushū (genba taiken gakushū) to, kansetsu-teki taiken gakushū no 3ttsu ni wakete miru koto ga dekiru. Kore-hyō shimesu ue no zu no tōridesu. Gakkō-nai taiken gakushū wa, kyōshitsu ya kōnai ni zōsei sa reta taiken gakushū-ba o riyō suru koto de, kokumotsu, yasai, watashitachi no hana, suichū dōshokubutsu, hikage shokubutsu, kiku, tsuru shokubutsu nado no saibai o tōshita taiken gakushū ya kagaku jikken, kashi jisshū, rajio no kumitate, chōsa, kansatsu nado, subete no taiken katsudō o iu. Gakkō-gai taiken gakushū (genba taiken gakushū) wa, gakkō no soto no taiken gakushū-ba o katsuyō suru gakushū ni shimai-kō hōmon, kyōiku kanren kikan hōmon, iseki tanbō, shinseki kikyo, yūjin no ie o hōmon, ryōshin shokuba hōmon, kazoku no taiken nado ga kore ni zokusuru. Kansetsu taiken gakushū (intānetto taiken gakushū) wa,`jōhō no umi' to yoba reru intānetto no kasō kūkan, sunawachi intānetto taiken gakushū-ba o katsuyō shite, gakushū kyōzai o kensaku shite mitsuke hakubutsukan, toshokan, sangyō nado o hōmon shi, hitsuyōna shiryō o ete manabu gakushū o iu. Kono 3ttsu no taiken gakushū no watashitachi ga jūtenteki ni shirabenakerebanara, mata mottomo jūyōna taiken gakushū wa, gakkō no soto no taiken gakushū no genba taiken gakushū to suru koto ga dekiru.   Gakkō-gai taiken gakushū ga jūyōna toki   genba taiken gakushū to wa,`katei to gakkō no kyōiku keikaku ni yotte ikutsu ka no chiiki (toshi nōson. Gyoson. Sanson) no shizen to shakai no genba de ito-teki ni okonawa reru kengaku. Tanbō. Saguru. Rōsaku. Shūren hōshi nado, samazamana karada-teki, seishin-tekina katsudō o o tsūjite taitoku sa rete iru gakushū' o imi suru. Sonogo, ima no genba taiken gakushū ga naze jūyōna no ka itsutsu matomete miru. Mazu, genba taiken gakushū wa, shūdan no menbā to shite tekisetsuna ishiki to seikatsu taido o yashinau kikai o teikyō suru ibento katsudōdeari, sōgō-teki, shūdan-teki, jissen-teki kyōiku katsudōdearu. Tsumari genba taiken gakushū katsudō wa, gakushū no ba o genba ni utsushi kansatsu, chōsa suru katsudō de genba no shizen to bunka ni sesshoku suru yō ni suru koto de, kyōshitsu de mi ni tsuketa gakushū o yori habahiroku fukai gakushū ni sekyuriti, hatten sa seru. Dai ni. Dai 7-ji kyōiku kateide wa, jissen chūshin no samazamana taiken katsudō o kyōchō shite ori, kongo no gakkō kyōikude wa, gakusei hitorihitori no kosei to sōzō-sei o keihatsu shi, genjitsu-tekina inochiryoku o ishi de teikō suru koto ga dekiru genba taiken gakushū katsudō ga jūyōna gakushū hōhō de ichidzuke rarerukarada. Dai san. Seikatsu shūhen no jijitsu ya genshō ni tsuite kyōmi o motsu koto ga dekiru genba taiken gakushū wa, sōzō-ryoku, sōzō-sei, tankyū-ryoku, minshu shimin no shishitsu ikusei ni naniyori mo jūyō ni sayō surukaradearu. Daishi ni, tesuto no tensū ni orumeo kyōshitsu-nai de himashini kyōsō ga hageshiku natte riko shugi ga man'en gakkō genba o kyōdōtai ishiki o sodate kuwaete kūkan-teki ni suru tame ni taiken chūshin no jinkaku kyōiku o kyōchō shite irukaradearu. Daigo ni, genba taiken gakushū katsudō wa, shizen to bunka genshō ni tsuite no kanshin to kyōmi o motte jishu-teki ni gakushū shiyou to suru iyoku o yobiokosu koto ga deki, shūdan kōdō no kunren to kyōryoku-tekina taido o ikusei suru koto ga dekirukaradearu.   Genba taiken gakushū no taipu   ippantekini, genba taiken gakushū no taipu wa bunrui suru hōhō ni ōjite, samazamana hōhō ga dete kuru koto ga dekiru. Kokode wa, jinoyōni kokonotsu ni matomete miru koto ga dekiru. (1 ) Kansatsu shimasu. Shirabe gakushū autodoashīn gakushū, shokubutsu, dōbutsu, chisō, shizen genshō, kisetsu no henka, tenkeyohō, shōhin aidea nado (2 ) kengaku (tanbō gakushū) iseki, kōjō, kōkyō kikan, sōgō undōjō, hakubutsukan, tenji-kan, hakurankai, bungaku kikō, seika, kaijō nado (3 ) rōsaku gakushū-tsukuri, kazaru, ryōri jisshū, mokkō, nendo, suihan nado (4 ) supōtsu katsudō undōkai, minzoku asobi, rekuriēshon nado (5 ) borantia katsudō, shizen hogo, imon katsudō (rōjin hōmu, rōjin hōmu, minashigo-in nado) (6 ) shūren katsudō kyanpu, u~ōkingu taikai, tozan nado (7 ) saibai. Shiiku katsudō shokubutsu saibai, dōbutsu sodateru, atarashī sodateru suikō saibai, moyashi sodateru, yasai-dzukuri, kingyo kai, hanabatake-dzukuri nado (8 ) asobi gakushū rōrupurei,-sū asobi, engeki nado (9 ) katei no gyōji katsudō shinseki no ie hōmon, kakushu saishi, hakamairi. Kusakariki, sanso sonchō, kon'yaku, kekkonshiki, kanreki iwai, chōmon, sōgi nado keichō sanka     genba taiken gakushū no kitai kōka   mazu, kyōshitsu de gakushū shita koto o chokusetsu sessuru koto ga deki, baainiyotte wa, jissen suru koto ga dekiru kikai o teikyō shite kureru. Katsuji ya kōtō setsumei ni yoru gakushūde wa, tōteifukanōna kankaku-tekina mono no hosoku ga kanōde nohara no kaori, yama no naka no kinoko saishu, taue nado chokusetsu mi kagi, sawatte jikkō shite miru koto ga dekiru no wa, genba gakushūde wanakute wa keiken dekinai katsudōdearu. Daini ni, genba gakushū o tōshite shūtoku sa reta shakai kinō ya gakushū kinō o kontei ni shite kyōshitsu de no jugyō naiyō no rikai o fukamemashita. Kakudai suru koto ga dekiru. Daisan ni, shikō-ryoku o jochō shi, kenkyū-shin, tankyū-shin, chiteki kōkishin o sodateru koto ga dekiru. Daishi ni, shakai hito no kōdō yōshiki o shūtoku, hyōka suru kikai o tsūji, jibun no shakai-teki kōdō yōshiki o oshare ni suru koto ga dekiru. Daigo ni, kankyō e no dōsatsu o fukamete ori, aratana imi o haaku shite fuyo suru hōhō o gakushū suru koto ga dekiru. Dairoku ni, kyōdō de keikaku shi, jikkō shi, hyōka suru katsudō o tōshite, kyōiku no katei o yutaka suru koto ga dekiru. Dai nana, gakkō de gakushū shita naiyō no naka de fu kakujitsuna koto, ayamatta chishiki o chekku shi, shūsei suru kikai o teikyō suru. Dai hachi, kyōshitsu de no jugyō no fun'iki o kaete tayō-ka suru koto ni yori, kyōshitsu de no jugyō no fun'iki no tanchō-sa o kaishō sa sete gakushū-sha ni totte, gakkō seikatsu ya jugyō ni tsuite, yori sekkyoku-tekina taido ya kōdō o mota seru koto ga dekiru.

반응형


Posted by 교육자의 길